لباس کار

پوشش لباس کار شرکتی

پوشش لباس کار شرکتی به صورت دو تکه شامل پیراهن و شلوار یا به صورت یک تکه پیراهن و شلوار با هم سر هم می باشد و در جلوی آن زیپی قرار دارد یا به صورت دو بندی که در بالا به شکل یک دو بند می باشد که متصل به شلوار است. پارچه پوشش کار اهمیت ندارد، شرایط زیست محیطی و آب و هوا نیز در انتخاب لباس کار بسیار تاثیر می گذارد.

مزایای لباسکار شرکتی

هر شرکتی قوانین خاص مربوط به خود را دارد. یکی از قوانین این است که کارمند یا کارگر هر شرکت در محیط کار، لباس کار شرکت را بپوشند.

سرمایه گذاری برای لباس کار یک دست کارمندان یک شرکت، تصمیم دشواری برای کارفرما است و نشان دهنده تعهد بزرگ مالی می‌ باشد. پس دانستن اینکه منافع لباس یکدست برای شرکت چیست در ابتدای کار بسیار اهمیت دارد.

لباسکار کارمندی

هر مانتو اداری و لباس کاری مختص به یک ارگان خاص و یا اداره ای است. لباس کار اداری مخصوص هر شغل و اداره و با توجه به هدف سازمان و سلیقه مدیران آن ارگان طراحی می شود. امروزه با توجه به خصوصی شدن مشاغل و شاغل شدن افراد در واحد های اداری، لباس کار هماهنگ در همه ارگان ها استفاده می شود.

مانتو کار اداری پوششی است که خانم‌ ها در اداره و سازمان ها استفاده می کنند که برای حضور در محل کار، پوشیدن آن گاهی الزامی و گاهی به سلیقه افراد برای حضور در محل کار خود می باشد. مانتو اداری طراحی زیبایی دارد و شکیل می باشد

لباس کار جین

جین نوعی پارچه بافت پنبه ای است. جین دارای دوام و استحکام بالایی می باشد و از سبک های مد و فشن است که در تمام دنیا از آن بهره می گیرند و قیمت بسیار مناسبی دارد. پارچه ای است که با توجه به فصل دارای جنس نازک و ضخیم است. لباس کار جین در ساختمان سازی، کشاورزی، دامداری، صنایع پتروشیمی، معدن، خودرو سازی، کارخانجات و غیره استفاده می شود.

لباس کار جین باید با آب داغ شسته نشود. زیرا آب داغ موجب آسیب به تار و پود پارچه می‌ شود و عمر لباس کار را کاهش می دهد. اگر لباس کار جین را با دست بشویید رنگ های آن حفظ می‌ شود و سایش حاصل از شستشوی ماشین را تا حد زیادی کم می کند. برای اتو کردن لباس کار جین از اتوی بخار استفاده نکنید و اتو را مستقیم روی لباس کار جین قرار ندهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 10:59 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود